Kategórie
Uncategorised

Záleží vám na publiku? Vyskúšajte reklamu na Facebooku

Internet sa stal neoddeliteľnou súčasťou života väčšiny svetovej populácie. Je to ideálne prostredie pre komunikáciu, prácu, vyhľadávanie informácií a zábavu pre miliardy ľudí. Podľa štatistík a aktuálnych údajov trávi priemerný obyvateľ strednej Európy online viac ako 6 hodín denne. Vďaka tomu je celosvetová sieť vynikajúcim prostriedkom na vyhľadávanie a prilákanie zákazníkov pomocou správnych reklamných nástrojov.

Ako vám pomôže internetová reklama?

Pojem „reklama“ pokrýva takmer všetky marketingové nástroje, ktoré sa používajú na komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi s cieľom dosiahnuť tieto ciele:

  • zvýšiť uznanie značky alebo produktu;
  • vytvoriť pozitívny imidž spoločnosti;
  • zvýšiť hodnotu výrobku v očiach spotrebiteľa;
  • umožniť merateľnosť jej účinnosti;
  • povzbudzovať spotrebiteľov, aby uskutočňovali nákup alebo objednávku;
  • upevniť pozitívne skúsenosti z interakcie so značkou.

Internetový marketing prostredníctvom reklamných nástrojov a sietí, ako je napríklad obľúbená reklama na Facebooku, znamená všetky kanály používané na prilákanie návratov a udržanie návštevníkov stránok. Druhov existuje veľa, my sa ale chceme zamerať na to, čo pre jej úspešné vytvorenie musíte urobiť.

Identifikácia cieľového publika je základ

Na začiatok a úspešné spustenie reklamy Google je potrebné čo najviac študovať hlavné segmenty používateľov internetu, na ktoré sa bude reklama zameriavať. Je potrebné správne nakonfigurovať zobrazenia reklamy.

Zverte sa ale do rúk odborníkom. Špecialisti zhromažďujú údaje o vašom publiku, segmentujú ich a vytvárajú spotrebiteľské portréty – podrobný popis rôznych segmentov používateľov, ktoré zohľadňujú:

  • pohlavie a vek;
  • miesto pobytu;
  • sociálny status;
  • záujmy používateľa;

Nezabúdajú ani na potreby a motívy, ktoré ich  vyzývajú na uskutočnenie nákupu alebo výber konkrétnej značky.

Je to spotrebiteľský portrét, ktorý je hlavným zdrojom informácií pri ďalšej príprave a usporiadaní dobrej reklamnej kampane. A práve na Facebooku bude hľadanie a vytáranie takéhoto portrétu najjednoduchšie!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *